lørdag 6. november 2010

Spaghetti. Eller pizza!

Så var det lørsdagskvelden!
Kvelden da mange nordmenn spiser kjøttdeig. Enten den er lagt på ein pizza, oppi eit tacoskjell, eller servert ilag med spaghetti.
Eller servert på andre finurlige måtar.

Her i huset vart det pizza i kveld. Med kjøttdeig.

Og så hadde eg nå tenkt å forsette med å fortelle litt om kor usunt det er med rødt kjøtt, som kjøttdeig veldig ofte er laga av (med mindre du bruker kjøttdeig av svin eller kylling, som sikkert er mykje sunnere) Og at folkehelseinstituttet skriv om epidemiologiske undersøkelser som viser sammenheng mellom godt stekt rødt kjøtt og tykktarmskreft.
Men det vart så deprimerande lesing så seint på ein lørdagskveld, så det vil eg spare mine lesarar for.


Ha ein fin lørdagskveld vidare - hvis du fortsatt er våken. Evt ha ein fin søndag - hvis du har lagt deg. 
Dvs : du må jo ha ein fin lørdagskveld og søndag uansett om du er våken eller har gått og lagt deg nå...?

1 kommentar:

  1. Hei, så fin blogg du har. Legger meg til som følger jeg, for her vil jeg lese mere. Kikk gjerne inn til meg på bloggbesøk om du har lyst også. Ha en fin uke, hilsen Wilhelmines blogg.

    SvarSlett