tirsdag 14. september 2010

Mikrofiberkluter og fotograf!

Jippi!!!
Eg er i vinner-modus for tida! Eg vant mikrofiberklutene som Surresilje lodda ut for nokre dagar sidan!! Hurra!!!
Eg som er så husmoderlig av meg sliter ut eit par slike kluter i måneden, så dette er forbruksvare, og eit par gratis kluter kommer veldig godt med!!

Og som om ikkje det var nok!

I går vant eg jammen meg fotografering hos fotograf Trine Bjervig i Tønsberg!! Hurra!!! Verdi 12 000,-!! Tolvtusen norske kroner! Då får det heller våge seg at vi må heilt til Tønsberg. Blir kjekt med ein tur østover!

Eg som er så fotogen(ref vedlagt bilde) ser virkelig fram til å bli fotografert! Eg må vel for skams skuld ta med meg resten av familien også, for det er jo alltids litt artig å ha ei familiebilde på veggen. Det er jo ikkje deira skuld at ikkje dei gjere seg så godt på bilder som ho mor...

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2 seire! Glemte å anslå verdien på klutene, men sånn ca uvurderlige tenker jeg;) Fantastisk med fotografpremie og! Klutene er i posten nå!

    SvarSlett
  2. Oi, jammen vant du! Gratulerer med med både klutar og fotografering! Trur du har eit godt fototryne eg, og du slepp sikkert å strikke under seansen ;)

    SvarSlett
  3. Gratulera! Kan jo ta klutane med som ein "effekt" i fotograferinga?

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Pass nå endelig på at du er bombesikker på at du er helt ferdig med reproduksjonen før du gyver løs på familiefotografering.... Vi gikk på en blemme der, og minsta er dessverre ikke kommet med på bildet...

    SvarSlett
  5. Du kommer til å bli så flott på bildene!

    SvarSlett
  6. Gratulerer igjen med gevinstene! Kan bli flotte familiebilder, skjønner jeg. ☺

    SvarSlett
  7. Fantastisk at eg vant!! Og fantastisk at eg virkelig klarte å legge ut DET stygge bildet av meg sjøl... ;) Håper Trine får meg til å se LITT bedre ut, med eller utan strikketøy og mikrofiberkluter...

    Og Bergljot: eg er ALTFOR gammal til å ha TO små!
    (Men våger ikkje sei at eg er bombesikker på at det ikkje kjem fleire - for det har vi sagt før...men eg er NESTEN bombesikker...)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye, det var litt av en (noen..) gevinster. Gleder meg til å se bildene, de blir sikkert kjempebra! Vant ikke du noe fra Dundelina for en stund siden og?

    SvarSlett