søndag 19. september 2010

Håkonarspelet

For eit par uker sidan var eldstemann og fotografen med på Håkonarspelet på Fitjar. Nå har kanskje ikkje alle mine lesarar høyrt om Håkonarspelet? Isåfall er det på tide at de høyrer om det!

Håkonarspelet er eit vikingespel. Det er skrive av Johannes Haugland frå Tysnes. Spelet er opprinnelig i fem sjølvstendige delar, ein for kvar stad det har vore oppført. Fitjar er altså ein av desse stadene, og dette spelet heiter "Kongen med gullhjelmen".
Kongen med gullhjelmen var Håkon den Gode.
Håkon den Gode var stadig i krig med Eiriksønnene - som ville overta trona etter Håkon. I slaget ved Fitjar fekk Håkon den Gode banesåret sitt. Dette skyldes muligens delvis at Fitjarbuen hadde gitt kongen ein gullhjelm, og han var derfor lett å få auge på.

Det var litt historie... De finn meir på Wikipedia.

Regissør og hovedrolleinnehaver var Paul Ottar Haga (mest kjent som Blåfar - iallfall for underteikna) Stor stas for vår håpefulle å få vera med på dette, ilag med ein ordentlig skuespiller!

2 kommentarer:

  1. Skjønner at dette må ha vært stas!

    SvarSlett
  2. Ja, dette har jeg selvsagt hørt om, og det er ikke vanskelig å forstå at det er temmelig gøy, ja!
    Beklager at bokinnlegget ble på engelsk, men ettersom jeg har en del engelskspråklige følgere, så ble det sånn. Lillelord-trilogien anbefaler jeg varmt, og jeg er også Hamsun-elsker!

    SvarSlett