mandag 23. august 2010

Ein drøm av rosa....

Nå skal ikkje eg påstå at vi kjører stil når det gjelder sengetøy (ikkje der heller...) men dette bildet er tatt på hytta. Der finnes det eit fint utvalg av sengetøy i mange flotte farger! Her representert ved to rosa dynetrekk.

Innimellom alt det rosa kan du kanskje skimte ein brun bamse?

Og ser du riktig godt etter ser du også ein rosa, søt liten baby ved siden av bamsen.

Ei riktig god og morgonfrisk jente! Ikkje lett for oss morgengretne å holde på den gretne fasaden når ho dukkar opp med eit strålande smil :)

Ha ein strålande mandag!

6 kommentarer:

  1. Herleg! Men nå må du passa deg, så ikkje ein eller annan sy-ivrig bloggar kjem og stèl det kuule sengetøyet ditt.. ;) Har høg marknadsverdi her i bloggeverda det.

    SvarSlett
  2. Nydelig! Enig med Mammamy. Ikke fortell noen her inne om hvor du har hytta di. Noen kommer til å bryte seg inn, og så dukker dynetrekket ditt opp som ermer på en kjole eller noe.

    SvarSlett
  3. Ho ho - jeg er i gruppa som sjekka sengetøyet... Og her var det mye rosa og nusselig. Da mener jeg Elise!

    SvarSlett
  4. Jeg sjekker ikke sengetøyet, men etter å ha vært med på Guttemusikkens loppemarked, har jeg sett at sengetøy er populært....
    Nydelig jente! De er så skjønne! En skjønn alder! Selv om de står opp tidlig...

    SvarSlett
  5. Og hun har visst begynt på morgengymnastikken allerede også. ☺

    SvarSlett
  6. kristin lie reikerås24 august, 2010

    ja,der er det masse utvalg:)

    SvarSlett