onsdag 7. juli 2010

Gammelt bilde og up&go.

Her er eit gammelt bilde av Elise.

Dvs...ikkje veldig gammelt, men nå er det definitivt slutt på den tida da ho låg i ro på golvet og var fornøyd med det.

Nå ligg ho på slik kun når ho må, og knapt nok da.

På stellebordet ligg ho lenge nok til at eg får av ho bleia, men innan eg får på ny har ho snudd seg og vil opp å stå.

Fint at ho er aktiv. Det er eit sunt teikn! Så får vi heller vera kreative når vi skal ta bleie og klær på ein unge som ikkje ligg fint i ro. Takker så mykje for up&go!

(Fortsatt Elise-bilde her på bloggen. Gutane er altså fortsatt på leir...(ref dette innlegget- link) Men nå kjem dei snart heim. Kun 3 dager igjen! Vi gleder oss!)

4 kommentarer:

  1. Søøøøte Elise. :)

    Up&Go var redningen her i huset også da Loke var på sitt mest vriene på stellebordet. Nå er vi tilbake til vanlige bleier siden det er det dagmammaen vil ha - og siden de har frosker på! :)

    SvarSlett
  2. Det går i up and go her og...

    SvarSlett
  3. Up & go er bra på egne barn. Det er når ørten unger i barnehagen kommer med dem, at utfordringene begynner...
    Skjønn jente!

    SvarSlett
  4. Min minste sluttet med bleier for et par uker siden - så her er beibifasen ugjenkallelig forbi. Sukk. Jeg vet ikke helt om jeg var klar for det...

    SvarSlett