onsdag 30. juni 2010

Kaloribombesjokolademuffins

Pia i Pias Verden hadde eit innlegg om muffins og kjedelige-dager-tips. Dette kan du lese om her (link) Eit fantastisk kreativt prosjekt, med eit kanskje ikkje så veldig bra resultat...J
Skal ein lykkast med kakebakst (iallfall hvis eg skal lykkast...) må eg følge oppskrifter slavisk. Og eg lærer aldri ei oppskrift utanatt, uansett kor mange ganger eg bakar samme kaka.


Sjokolademuffins har eg laga ganske mange ganger, og eg har også presentert dei her på bloggen tidligare (link). Faktisk for under to månder siden...men desse er verkeleg gode, og eg vil at flest mogeleg skal oppdaga denne nytelsen!

Oppskrifta kjem ein gang til: smelt 300gr sjokolade og 300 gr smør over vannbad.
Visp eggedosis av 5 egg og (kun) 1,5 dl sukker.


Bland den smelta sjokolade/ smørblandinga med eggedosisen, og rør forsiktig inn 2 dl kveitemjøl pluss 1 ts bakepulver.
Ha røra over i muffinsformer. Dette kan fort bli litt grisete, men sånn må det bli...










Når det ikkje er meir røre igjen ser skåla di ca sånn ut. (veldig god røre, så du treng ikkje bruke slikkepotten så veldig iherdig. Pass på at ungene er langt vekke, ellers forlanger dei å slikke skåla og slikepotten...og det blir lite igjen til deg)

Så steiker du muffinsene i 20-25 min i 160 grader.










til dei ser omtrent sånn ut...
Ikkje vakre kanskje...men gode!!!

7 kommentarer:

  1. sikle, sikle... Jeg baka brownies til et møte på jobben i dag, og fikk nok min dose sjokolade for dagen. Likevel vil jeg ha MER! Spesielt når jeg leser slike innlegg.... mmmm :)

    SvarSlett
  2. Trodde jeg var følger fra før jeg....men var tydeligvis ikke det. Men NÅ er jeg det! :-D (Synes det var rart at du ikke dukket opp i lista mi ja....)

    SvarSlett
  3. De så gode ut!!
    Nei, vårt prosjekt ble ikke vellykka - dvs det ble jo vellykka, for det var det kreative som skulle stå i fokus, gutta skulle få prøve å mekke noe helt på egen hånd. Og jeg hadde jo satt fram "riktige" ingredienser, så jeg tenkte at muffins ville det jo bli uansett. Men så er det dette her med riktige mengder og sånn, da...En teskje mel, og en boks kakao er liksom ikke helt rett...

    SvarSlett
  4. Mmmm. Nå ble jeg fysen!

    SvarSlett
  5. mmmmmm, og de skolebollene under her sikler jeg på også. Jeg er veldig svak for all gjærbakst. Heldigvis er jeg ikke god på å bake denslags.

    SvarSlett
  6. Flinke du! Trur ikkje eg tør prøve ein gang...Har jo ei oppskrift som er ca 15 år gammal (jmfr eit blogginnlegg), og som eg ikkje har prøvd enno....Kanskje eg skal øve meg på sånnt dersom sommarveret held fram som no.

    SvarSlett