søndag 7. februar 2010

Blomar i snøen

Søndagsbildet.

Dette er restar etter barnedåpen. Blomane fekk stå inne lenge, men såg ganske så skrale ut mot slutten. Men sjå her kor fine dei såg ut når dei kom ut i snøen! Angra jo på at vi kasta dei ut...

Har eit ørlite håp om å få nye blomar neste søndag...men håpet er altså ørlite... Ungane kjøper ikkje blomar, og eg er ikkje mora til Roald, så han kjøper vel ingen morsdagspresang til meg (Kan ha ein sammenheng med at eg har sagt noe tilsvarende på farsdagen.......?) Veit at det også er valentinsdag den søndagen, men det er jo ein amerikansk tradisjon(?) I allfall ikkje norsk, og iallfall ikkje noe som har blitt feira her i huset... Men kan sjølvsagt kjøpe blomar sjøl! Så får eg akurat dei eg vil ha og :) Og så er det bollesøndag neste søndag! Det skal bli kjekt! :)

2 kommentarer:

  1. Så fine dei var i snøen ja! :)
    Neste søndag e da jo fastelaven, valentinsdag og morsdag! ;) Så då må da vel bli et kvart ;)

    SvarSlett
  2. Ja,kjøp de blomstene til Roald du kunne tenke deg å få selv. Han blir glad (og føler kanskje han skylder deg noe, så har du kanskje en overraskelse i vente..), og du kan glede deg over akkurat de blomstene du helst vil ha. Vinn, vinn!

    SvarSlett