tirsdag 10. april 2012

Ny venninne!

Hei!
Nå må eg først beklage at eg er så lite aktiv her inne. Beklager at eg ikkje er innom og kommenterer hos alle mine gode med-bloggere! Eg feilprioriterer litt for tida. Skal skjerpe meg. Snart. Trur eg.
Og: senebetennelsen forsvant. Nesten overraskende raskt. Antakelig hjalp all sympatien eg fekk! Takk takk!

Så må eg få sagt at vi har hatt stor feiring her i huset i påsken, fordi yngste sønn i huset vart 14 år!
Hipp hipp hurra!!
Snille gode guten vår!

...som lenge trudde han kom til å forbli "bare" litlebror, men...


...som plutselig hadde ei lita søster å vera storebror for.

Så må eg nevne at det også i morgon er ein stor dag. Da har vi nok ein gang bryllupsdag! I fjor var det 15-års jubileum, og krystallbryllup! Dette blogga eg litt om og du kan lese om det her hvis du vil. Den gangen huska eg bryllupsdagen vår, og min gode mann hadde glemt det.
I år er eg superoptimist! For denne gangen husker han det vel!? Siden han fekk så fin pakke av meg i fjor antar eg at han har kjøpt (eller laga?) noko kjempefint til meg i år! Oj som eg gleder meg!!!
16 års bryllupsdag blir kalla Månebryllup, men ta det med ei klype salt, for dette var bare noe eg fant ut etter kjapp googling, og det er ikkje vitenskapelig bevist. Såvidt eg veit.

Til slutt må eg nevne at eg har fått meg ei ny venninne! 
Eg veit ikkje om ho er like god venninne med meg som eg er med ho, men det spiller ingen rolle. 
Dama heiter Berit Nordstrand, og eg har nettopp oppdaga kva for eit strålande menneske denne dama er!
Eg fekk augene opp for ho etter å ha lest eit par setninger i Påske-Hjemmet.
Dama er lege. Og ho har ein masse gode tanker om mat. 
Det eg la spesielt merke til var at kombinasjonen mørk sjokolade og rødvin var ein fin kombinasjon! Det er eg heilt enig i! De kan lese meir om lure kostholdstips på nettsida hennar her.
(illustrasjonsfotoet var ikkje rødvin og sjokolade, men litt mat. Rester etter yngste jenta sitt kveldsmåltid)

Nå vart det blogging om littavkvart i kveld, istedenfor å skrive om eit tema for dagen...så kunne eg hatt mange blogginnlegg her...men kven veit kva tid neste gang eg setter meg ned og blogger, så det er like greit å få alt ut med ein gang. Håper det ikkje vart for mykje.
Ha ein fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Jeg ble litt satt ut av det matbildet. Er det laks..?

    Gratulerer med overstått og fint du er bedre og kom kom kom tilbake og sånt.

    SvarSlett
  2. Du er litt slapp innpå her, ja. Men det visst lov.
    Gratulerer med 14 åringen.
    Om kommentar hos meg: eg har ikkje sletta din kommentar, kjære:)
    Synd om du ikkje får reist til Hokksund. Du er ein av dei eg hadde hatt lyst å treffe.
    Men no er det ikkje heilt sikkert at eg reiser. Men eg planlegg som om. Det som er sikkert er at eg og mannen vert i Oslo den helga. Og eg tenker at eg reiser i frå han nokre timar lørdagskvelden. Litt skummelt og crazy, eg kjenner ingen.....

    SvarSlett