mandag 5. mars 2012

Blåbærpannekaker - eit matblogginnlegg!


Nå kunne eg gjort dette litt spennande med å spurt lesarane mine kva dette her skal forestille:


Men så laga eg ferdig overskrifta først, så da er det kanskje ikkje så vanskelig å sjå at dette faktisk er ei pannakakerøre. Rørt sammen i den søte rosa bakebolla som eg har hatt siden eg flytta heimante. For ei lita stund sidan...


Av pannakakerøre kan ein for eksempel lage pannekaker!


Og oppå pannekakene kan ein for eksempel ha blåbærsyltetøy.

Og dermed har du svaret på gåta i forrige innlegg. Dersom du husker det forrige innlegget mitt som eg la ut for  ei uke siden. Skal sei tida går.
Eg skulda på vinterferie, overtidsjobbing og studering. Det var planen å studere litt, men eg har ikkje opna ei bok. Og likevel vart det lite tid til blogging. I kveld bloggar eg - eit slags blogginnlegg. Istedenfor å studere. Det gjeld å prioritere!

5 kommentarer:

  1. Prioritering er veldig viktig. Studering er litt sånn .. barnslig. Ikke verd å bruke for mye tid på det. Pannekakene (vi pleier å kalle dem lapper, når det det plass til flere i stekepannen) ser veldig gode ut. Er det flere igjen? For da lurer jeg på om du har et tips til hvordan man kan oppbevare dem over natten, slik at de er like gode til frokost eller lunsj eller aller helst til etter middag neste dag. For om jeg får vite det, så kan det være at jeg slutter å spise alle restene...

    SvarSlett
  2. Alt handler om prioritering. Imponerende pannekaker. Jeg antar du har en litt tykk røre for å kunne lage flere små i panna samtidig? Ja du burde ha lagt ut oppskrifta om dette skulle vært et skikkelig matinnlegg altså.

    SvarSlett
  3. det så kjempegodt ut :) er jo lov å lage pannekaker, de MOTIVERER jo ;)

    SvarSlett
  4. trodde det var dette som kalles lapper jeg? nei? nope?
    ihvertfall: yummy mummy!!

    SvarSlett
  5. He, he! Flirer av det du skriv om den rosa bakebollen som du har hatt med deg sidan du flytta heimanfrå. Eg har også ein slik bakebolle, men den er gul, og er eigentleg utslitt. Men , herregud, eg går jo ikkje å kjøper ny bakebolle. Eller det kunne eg ha gjort sidan eg slapp unna fartsbo...t ;-)
    Og, jau då, steikje fine pannekaker. Eller, dei er så fine at dei heiter vel pan cakes?

    SvarSlett