torsdag 22. desember 2011

Plutselig god jul!

Heisann!
Her var jo bloggen min igjen!
Og jul har det nesten blitt også nå! 

Og det er nettopp derfor eg stakk innom her...fordi eg måtte utsette alt som skal gjerast enda litt lenger.

Det ser ganske julete ut rundt meg, så eg skal prøve å la vera å stressa i morgon, sjøl om eg da har planer om å rydde, vaske golv, pynte juletre (med god hjelp av dei to eldste håpefulle), rydde, lage klar form til karamellpudding, besøke eit par venninner (skal bl.a. levere - ikkje julekort - men forsinka konfirmasjonskort - og takkekort etter konfirmasjonen. (ikkje min konfirmasjon altså...)), rydde, tenke ut kor eg skal plassere overnattingsgjestene som kommer i morgon, legge pinnekjøttet i vatn, brette klær som forhåpentligvis har tørka til i morgon (nei - eg tørker ikkje klær ute, eg bur på vestlandet), male kaffibønner, rydde, lage klar kveldsmat til gjestene våre, blaute noen lefser - til gjestene våre, rydde, sjekke om vi har alt vi trenger til julaften, pakke inn pakkene som ennå ikkje er pakka inn, rydde litt, kjøpe resten av julepresangene når eg finner ut at eg mangler til noen, rydde litt meir, kanskje til og med vaske litt, og i tillegg skal eg ta meg litt av Elise. Gutan får klare seg sjøl. Eller - dei skal jo pynte juletre. Og så kan dei gå rundt med julekort, hvis eg ikkje rekker å gjera det sjøl.
Illustrasjonsfotoet i dag er fra ei tid langt tilbake, lenge før vi var begynt å tenke på jul. Vi hadde verken juleduk, jukeskei, julekopp, julefletter eller julebody på jentungen!
Og kvifor har eg brukt dette som illustrasjonsfoto?
Det treng du ikkje gruble så mykje på.

Godt å vera tilbake.

Og snart skal eg komme innom bloggene dåkas også!! Gleder meg! Eg har savna dåke alle sammen!! 

GOD JUL!!!

9 kommentarer:

  1. Blaute lefser? God jul i alle fall!

    SvarSlett
  2. Jeg vet hva å blaute lefser er for noe! Og godt å se deg igjen. Og takk for julekort. Og håper du rekker en brøkdel av det du nevner. Da kan du være strålende fornøyd. God jul! Klem

    SvarSlett
  3. Koselig å se deg!

    God jul!

    SvarSlett
  4. Det var kjekt å sjå deg att, og at du styrer på som vanleg, heilt utan å stresse. Eg har savna deg innpå her!!
    Ha ei riktig god jul!
    Mvh Torill ;)

    SvarSlett
  5. God Jul till dig också!
    Stor Klem.

    SvarSlett
  6. Jeg har savnet deg!

    Jeg skal også blaute både pinnekjøtt og lefser.
    NÅ!
    God jul, kjære Ingrid!

    SvarSlett
  7. God jul, Ingrid! Stor klem til Roald og til tremenningene mine . ;-)

    Og du, nå er du vel ferdig med dette eksperimentet, hva..?

    *klem*

    SvarSlett
  8. Ynskjer deg ei strålande julehøgtid!

    Julellem frå meg:)

    SvarSlett