onsdag 11. mai 2011

Konf'en. Liten oppsummering...

...nå når mor har komt til hektene igjen.

Det var ein vakker dag - sol og varmt! Og ein mild bris som gjorde at flagget blafra perfekt i vinden!

Vi var som vanlig tidlig ute! 

Heilt til eg oppdaga at flekkene på dressen, fra onsdagens samtalegudstjeneste, og påfølgende fest, ikkje var blitt fjerna.
Litlajenta følger bekymra med når mor fortvila fjerner alle rester av betasuppe og is som har satt sine spor på nyinnkjøpt  arva dress.


Oppstilt bilde av våre søte små. Tatt mens vi ennå hadde god tid til å nå kyrkja - altså før eg oppdaga flekkene. Kan du se dei?


Ellers gjekk det meste smertefritt! Rettere sagt: bortimot perfekt! Iallfall tatt i betraktning at vi aldri har gjort dette før. Konfirmanten gjorde ein kjempejobb - og stod for mykje av underholdningen. Koldtbord og kaker smakte fortreffelig, og alle gjestene oppførte seg fint!

Og plutselig var festen over.
Og det er to år til neste gang.

(PS: nå har det vært så mykje blogging (på andre blogger enn min!) om retrostoff - så da må eg bare spørre: sikler dere av synet av desse gardinene??)

8 kommentarer:

  1. Bløt langt ned på haka. Ser ut som det blei en flott fest Ingrid! Flott konfirmant, fiine barn og vakker mor!

    SvarSlett
  2. Gratulerer sååå masse med konfirmanten :o)

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Sikler ikke av gardinene. Flotte barn! Imponert over Elise med bunad og musefletter!

    SvarSlett
  4. sikle sikle.
    eller ikke.
    ler av konfirmanten på bilde nr 2.
    ups, jeg mener ler med.

    mye god drikke, det er det viktigste!
    vel overstått;o)

    SvarSlett
  5. Ser supert ut!
    Men da mener jeg ikke gardinene..
    ;)

    SvarSlett
  6. Vel blåst. Dere er vakre hele gjengen! (Gardinene kan få henge!)

    SvarSlett
  7. Grattis med overstått konf. kjent mødreposisjon på bildet ;)
    Eg har fri i måra, og skal då tenke på om det er noko som er gløymt. Elles tek eg det med ro. Skal ordne med bordekking på lørdag. Men sidan eg er krykkegåande endå, så må eg kommandere dei andre :)
    Og eg får ikkje hakaslepp av gardinene ;)

    SvarSlett
  8. d ser ut som at meg og Thor va de som oppførte seg finast:)<3;)

    SvarSlett