onsdag 23. juni 2010

Sur bloggedame

ok...pga intens st.hans-feiring vart det ikkje tid til blogging i dag heller, og eit gamalt bilde, som egentlig var sensurert vert her presentert. I samme gate som gårsdagens. Det viser ei sur blogger... (PC'en står på bordet framfor meg - skjult av ein stolrygg...)
Egentlig ikkje sur, men eg ser sur ut når eg er tankefull...
Appropos sur: eg fekk høyra av ungene at eg ikkje kjefter så mykje lenger, etter at eg begynte å blogge... Det kommer vel av at eg ikkje har tid til sånt... Ikkje så gale at det ikkje er godt for noko...? He he!

2 kommentarer:

  1. Du ser meget tankefull og klok ut - ikke på en klok-gammel-dame-måte, langt ifra - men på en sofistikert-og-høyt-utdannet-måte.
    Happy??
    :))

    SvarSlett
  2. Kult bilde!
    Og jeg tror jammen meg jeg kjefter litt mindre, jeg også. Blir jo så glad og latterfull av alle flotte damer og morsomme innlegg og kommentarer. Lenge leve blogg-livet!

    SvarSlett