fredag 18. juni 2010

Beautiful blogger award!

Eg (vi...) har fått ein award, av Trine!
Trine, med bloggen Bonka Rakka, skriver morsomme og interessante innlegg innimellom pute- og kjole-sying. I tillegg til å ta seg av familie med 4 barn! Imponerende!
Og ein stor glede å få award nettopp av Trine!

Vakker blogger! Det er meg det! he he... For det er bloggeren som er vakker? Bloggen vår kan vel ikkje kalles vakker, kanskje..? Stilig kanskje? Litt morsom av og til..? Og mykje rot og fjas...

Uansett...med awarder følger forpliktelser. (dette kan eg nå, for eg har fått awarder før! Tru det eller ei!)
Denne gang skal eg ramse opp 7 ønsker, dei er som følger:

1. Trygge og friske barn som kan vokse opp i ein verden som er vakker, rettferdig og fredfull...
2.Kreft-vaksine..
3. At eg på mirakuløst vis blir sprek og spretten, og får lyst til å gå lange turer i fjellet, uansett vær.
4. At eg plutselig, og igjen, på mirakuløst vis, får eit sett med husmor-gener innabords.
5. At ungene lærer å plukke opp etter seg,- det være seg leggbeskyttere, lekseprøver, sure sokker, klær, donaldblader, mobiltelefoner, viskelær, DVD-cover, fjernkontroller, sjokoladepapir, parykker, ransler, fat og bestikk, kopper, bursdagsinvitasjoner, slips, plastavfall, osv..osv.. (hadde dette ønsket gått i oppfyllelse ville ikkje punkt 4 vært så presserende...)
6. At Norge blir flytta sørover, mot middelhavet. Gjerne ein plass mellom Italia og Hellas, hvis vi kunne skvist oss inn der?
7. At vi da, på vei ned mot middelhavet, blir utstyrt med eit stort svømmebasseng i hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar