fredag 22. januar 2010

To gitarer og ein gullfisk

Gullfisken til Elise. Denne fekk ho til jul av tante Elin og gjengen.
Så fekk Thor fikla litt med den, og plutselig var opphengsspiralen litt lenger og litt ustrukturert...I tillegg var den snurpa sammen, og mammo måtte streve litt for å få den opp igjen.
















Vi har to gitarer og ingen som kan spille på dei. Den eine er bror min sin gitar, som eg fekk lov å ha. Den mangler ein streng og ein knott til å stramme strengen med.
Den andre gitaren fekk Thor til jul eit år, med eit lite håp om at han skulle bli flink. :)

Bamsene: den eine bamsen, den lyse, fekk eg av ungene når eg låg på føden i Haugesund, fjorten dager før eg fekk Elise. Så den er min! Den andre er kjøpt på loppemarked på Sælevik skule.


2 kommentarer:

  1. Fin blogg! Den passar godt for meg. Kjente meg godt igjen i den trappa... og tenk at skittent grytevann kan se på deg.

    SvarSlett
  2. Flott bilde og stilig blogg. Ser frem til å følge med på den. :-)

    Birgit

    SvarSlett